باربری مشهد به سیرجان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سیرجان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سیرجان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

شهرستان سیرجان
شهرستان سیرجان یکی از شهرستان‌های واقع در غرب استان کرمان ایران است.مرکز این شهرستان، شهر سیرجان است.شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده و از شمال به شهرستان شهربابک و شهرستان رفسنجان ، از جنوب به استان هرمزگان، از مشرق به شهرستانهای بافت و بردسیر و از غرب به شهرستان نی ریز در استان فارس محدود است.
آب و هوا و اقلیم
مهم‌ترین ارتفاعات آن عبارت‌اند از کوه پنج، چهار گنبد و کوه عین البقر. از نواحی پست و هموار این شهرستان می‌توان کفه نمک در غرب و دشت حاصلخیز ابراهیم‌آباد را در شرق این شهر نام برد. آب و هوای سیرجان در تابستان گرم و در زمستان‌ها نسبتاسرد و در برخی زمان‌ها همراه با برف و باران و در بهار همراه با بارندگی‌های شدید است. باربری مشهد به سیرجان -  منشأ اصلی بارندگی‌های این شهرستان، توده هوای غربی و اثر هوای مرطوب اقیانوس هند است. مهم‌ترین رودخانه‌های سیرجان عبارت‌اند از: تنگوییه (پلنگی) و رودخانه حسین‌آباد که هر دو فصلی هستند. سیرجان دارای معادن غنی مس از جمله مس نوچون و مس دره زار و مس چهار گنبد و معادن غنی آهن از جمله گل گهر و… است.
نگاهی گذرا به شهر جهانیِ سیرجان 
سیرجان با نام کهن «شیرگان» یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی ایران است که از سال‌ها قبل از ظهور دینِ اسلام تا به‌امروز، اهمیتِ خود را حفظ کرده است.  این شهرستان، ۹۶۰ کیلومتر با پایتختِ ایران و ۱۸۰ کیلومتر با مرکز استان یعنی کرمان فاصله دارد و با توجه به قرارگرفتن در تقاطعِ محورهای ترانزیتی ایران، از دیرباز به عنوان یک چهارراه اقتصادی مهم شناخته شده است.
یادگارهای فرهنگی سیرجان
این شهر به دلیل قدمتی که دارد، مجموعه و موزه‌ای است ازادوار مختلف تاریخ ایران که هنوز در بناهای این شهر انعکاس دارد. معماری سیرجان صاحب یکی از بی‌نظیرترین نوع بادگیرهای ایرانی به نام بادگیر چپقی است که در دوره پهلوی اول و با الگو گرفتن از دودکش کشتی‌هایی که به سواحل بندرعباس می‌آمدند، ساخته شده‌ است. باربری مشهد به سیرجان - همچنین قلعه سنگ، منبرسنگی، تپهی باستانی بی‌بی‌‌دن، بنای شاه‌فیروز، آرامگاه میرزبیر، یخدان‌های دوقلو، عمارت تاریخی سعیدی، باغ‌سنگی، کفه‌ی نمک، در کنار مجموعه‌ای از کاروان‌سراها، خانه‌ها، قلعه‌ها و برج‌های قدیمی، تنها گوشه‌هایی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان سیرجان می باشند که گشت و گذاری در آنها می تواند شما را برای ساعاتی به میهمانی باشکوه هنر و معماری یک شهر تاریخی بکشاند. سیرجان هم‌چنین در زمینه‌ی صنایع دستی نیز یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است که ثبت‌جهانی این شهر به‌عنوان خاستگاهِ گلیم شیرکی‌پیچ، گواهی بر این مدعاست. 
اهمیت اقتصادی سیرجان
سیرجان به‌لحاظ اقتصادی نیز یکی‌ از مهم‌ترین شهرهای ایران است. شهری که در گذشته در مسیر جاده‌ی ابریشم بوده و امروز نیز در مرکز محور ترانزیتی کالا از جنوب به شمال ایران قرار دارد. وجود گل‌گهر به عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ‌اهن جهان در سیرجان و همچنین وجود شرکت‌های فولادی که سیرجان را به قطب فولادی ایران تبدیل کرده، در کنار معادن مس و منطقه‌ی ویژه اقتصادی، تنها بخشی از قابلیت‌های صنعتی و اقتصادی این شهرستان است.در بخش کشاورزی نیز، سیرجان یکی از قطب‌های تولید پسته در ایران است.
باربری مشهد به سیرجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سیرجان - رفسنجان - بافت - بردسیر - راور - نجف شهر - ماهان - عنبرآباد -قلعه گنج - کوهبنان -کهنوج - علی آباد- بروات - انار- بم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سیرجان،حمل بار از مشهد به سیرجان ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: